onsdag 3 maj 2017

Vårrundan
Så var det dags igen! 
Jag är med på vårrundan där jag i programmet står under namnet "Kerstins atelje"
Som vanligt har jag akvarellutställning inne i mitt hem samt i ett litet uterum och ställer ut mina senast akvareller under teman med blommor, vatten samt andliga motiv från en resa till Indien: Det gyllene ljuset tillsammans med texter o dikter

Dessutom har jag min magiska trädgård som är fin även om det inte är mycket blommor än men dammar, stenar , trä o lila möbler finns.

Kom o sitt i mina lila stolar o lyssna till fågelsång o bäckens porlande i min oas.

Ger information om akvarellkurser, trädgårdsvisningar, andlig rådgivning med meditation o Diksha, retreat.
Har även en bok om trädgård o måleri till försäljning.

Välkomna till ett litet paradis där lugn o stillhet råder. 
En liten oas i  vårrundan


Kerstin










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar